SchaatsTrainingsGroep

Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst en dat geldt ook bij IJsclub Nooit Gedacht.

Vanaf het jeugdschaatsen kun je doorstromen naar de schaatstrainingsgroep, waar deskundige trainers je de fijne kneepjes van de schaatstechniek aanleren. De jeugdige groep krijgt hierbij extra begeleiding om een hoger niveau te bereiken.

Voor de fanatieke senioren en veteranen biedt de schaatstrainingsgroep eveneens een uitdaging, waarbij zij ook nog eens in het hele land kunnen deelnemen aan langebaanwedstrijden en de marathoncompetitie op de Jaap Edenbaan.

De trainingen worden verzorgd op de Jaap Edenbaan en aangeboden op diverse doordeweekse schaatsuren. Een overzicht van de trainingsuren is hier te vinden en een overzicht van de tarieven hier.

Het formulier voor de inschrijving voor seizoen 2023-2024 is hier te vinden (let op: eerst inloggen op de website). Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via het formulier "Inschrijving STG - nieuw lid".

Als je belangstelling hebt voor een half-seizoen abonnement (geldig vanaf 1 januari) en voor overige vragen kun je contact opnemen via email .

STG Nieuws

Uitslagen en lijsten