Welkom bij de website van IJsclub Nooit Gedacht

Al ruim 100 jaar de schaatsvereniging van De Ronde Venen voor jong en oud.

Wij bieden schaatstrainingen voor volwassenen en jeugd vanaf 10 jaar en schaatsles voor kinderen vanaf 6 jaar en voor mensen met een beperking.

Dat doen wij in het najaar en de winter op de Jaap Edenbaan en in de zomer zijn wij actief met trainingen op het veld, op de fiets en op de skate-baan!

Wil je het schaatsen beter onder de knie krijgen en lekker kunnen schaatsen als er natuurijs ligt deze winter? Kom dan schaatsen bij onze IJsclub.
De jeugd schaatst iedere zaterdag van 16:55 tot 17:55 uur op de Jaap Edenbaan in Amsterdam.
Voor meer informatie, ga dan naar onze jeugdschaats pagina.
Wil je meedoen aan de proeflessen op 9, 16 en 23 december, schrijf je dan hier in.

Op zaterdagmorgen (9.15-10.15 uur) schaatst ons G-team voor sporters met een beperking.

Voor meer informatie ga naar onze G-schaats pagina.
Dit jaar organiseert IJsclub Nooit Gedacht op 16 december 2023 en 6 januari 2024 ook weer schaatsworkshops op de tijdelijke ijsbaan in Mijdrecht. Zie de nieuwspagina voor meer informatie en inschrijven.

De oudere jeugd en volwassenen trainen bij de Schaatstrainingsgroep (STG) of schaatsen hun rondjes bij de Toerschaatsgroep (TSG).
Meer informatie over trainingsuren en prijzen is te vinden op de STG en TSG pagina's.

Voor vragen kunt u contact opnemen via email voor jeugdschaatsen of voor schaatstrainingen.

BegindatumAanvangNaam
23-03-2024 Afscheidsmiddag jeugdschaatsen