Tarieven seizoen 2023-2024

Beste Clubleden,

Op deze pagina vinden jullie de tarieven voor het schaatsseizoen 2023-2024 voor zowel het jeugdschaatsen, G-schaatsen, Toerschaatsen en schaatstrainingsgroep.

Dit jaar blijft er voor hardrijdersuren nog een korting gelden op een tweede abonnement per persoon. Helaas heeft de BGA deze korting wel wat verkleind vergeleken met vorig jaar en voor de toerschaatsuren is de korting geheel vervallen. De vereniging heeft besloten de trainingskosten ook voor twee abonnementen op €85,- te houden. Op deze manier wordt het afnemen van twee abonnementen gestimuleerd.

Prijs verhogingen

De prijs van de abonnementen is dit jaar door de Jaap Edenbaan en de BGA verhoogd. Het is afhankelijk van het abonnement hoeveel de verhoging precies is.

Annuleren en wijzigen
Aangevraagde niet-gebruikte abonnementen kunnen tot 1 november kosteloos geannuleerd worden. Wijzigingen naar een ander uur (voor zover beschikbaar) zijn ook tot 1 november kosteloos, daarna €10,-.
LET OP: wij moeten de annulering of wijziging dus vóór 1 november hebben om deze door te kunnen geven aan de BGA.

Korting Schaatstrainingsgroep

Selectieleden krijgen 80% korting op de trainingsbijdrage en 3e en daaropvolgende gezinsleden krijgen 40% korting op de trainingsbijdrage. Mocht je voor beide kortingen in aanmerking komen dan geldt alleen de hoogste korting.

Lidmaatschap

Iedere actieve schaatser moet ook lid zijn van IJsclub Nooit Gedacht. Het lidmaatschap bedraagt € 7,- en wordt bij iedere schaatser in rekening gebracht.

Wedstrijdabonnement

Let op dat je zelf de licentie bij KNSB moet aanvragen als je wedstrijden wilt gaan rijden. De licentiekosten zijn ten opzichte van vorig seizoen iets verhoogd.

Half abonnement

Vanaf de helft van het seizoen (vanaf 1 januari 2024) zijn abonnementen tegen gereduceerd tarief te verkrijgen. Dit gaat dan om aanvullende of nieuwe abonnementen voor de tweede helft van het seizoen.

Een jeugdschaats abonnement voor tweede helft van het seizoen kost €62,-.
Een STG/TSG abonnement voor de tweede helft kost de helft van de normale prijs. Als dit het eerste abonnement is worden er ook trainingskosten in rekening gebracht, echter dan ook de helft van de normale trainingskosten.

Zie hieronder in een document een volledig overzicht van de tarieven 2023-2024.

Tarieven 2023-2024 (klik hier om het PDF document met de tarieven te openen)

Loginstatus

Zoek in site: