Evenementgegevens

Aanvang 09:00 Einde 17:00
Bijzonderheden
Meer info. Klik hier
Omschrijving Op zaterdag 14 juni organiseert Rabobank een sponsor fietstocht voor verenigingen uit de regio.
Voor iedereen die namens IJsclub Nooit Gedacht deelneemt aan de fietstocht en deze ook uitrijdt schenkt Rabobank een bedrag aan de vereniging. Afhankelijk van de afstand wordt er een bedrag geschonken:
30 kilometer  € 5,-
60 kilometer  € 8,-
100 kilometer  € 12,-
Als vereniging kun je hier maximaal € 750,- mee verdienen. Een mooi bedrag waar we ook weer mooie dingen mee kunnen doen.

Als fanatieke fietsende schaatsers kunnen we natuurlijk niet ontbreken op deze fietstocht en moeten we natuurlijk voor het maximum bedrag gaan.

Zie hier voor het IJsclub Nooit Gedacht inschrijfformulier.
Wij hebben ons inmiddels opgegeven en we rekenen op een grote deelname. Reserveer deze dag dus alvast in je agenda. Jullie worden via de site op de hoogte gehouden!

Loginstatus

Zoek in site: