Evenementgegevens

Aanvang Einde
Bijzonderheden
Omschrijving

Op 17 februari 2017 bestaat IJsclub Nooit Gedacht 100 jaar. Dit is een mijlpaal die de club niet zomaar voorbij wil laten gaan. Uiteraard gaat er geschaatst worden maar daarnaast worden er ook diverse andere activiteiten georganiseerd. Het meest bijzonder is ongetwijfeld het speciaal samengestelde jubileumboek. Prachtige foto’s uit het rijke verleden van de club met sfeerverhalen van toen, maar ook een blik op alle successen. Kortom een jubileumboek dat u niet mag missen.

Het jubileumboek zal rond oktober 2016 verschijnen. Aangezien de oplage beperkt is bieden wij u nu al de mogelijkheid om dit boek te bestellen. De prijs van het boek is €15,00.

Vanaf oktober zal het boek in diverse winkels in de regio te koop zijn voor de prijs van €15,-.

Bestelde boeken worden tussen oktober en december bij u thuisbezorgd.

Tip: het boek is een bijzonder relatiegeschenk en u kunt het natuurlijk ook als sinterklaas- of kerstcadeau geven.